افزایش سریع فروش با پیگیری مشتریان

افزایش سریع فروش با پیگیری مشتریان

الگوی رایجی که در رفتار بسیاری از صاحبان مشاغل وجود دارد آن است که از اهمیت این موضوع غافلند که تقویت رابطه با یک مشتری جدید و یا کسی که قبلا به محصولات آنها علاقه نشان داده است تا چه اندازه مهم است.

مشتریان بالقوه را پیگیری کنید

اغلب فروشندگان می دانند که به سرانجام رساندن فروش در تلاش اول کار آسانی نیست. آمار بازاریابی از طریق پست مستقیم نشان می دهد که با افزایش تعداد تماس ها با مخاطب، آمار پاسخ ها به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. اگرچه مشتریان با اولین تلاش فروشنده برای به سرانجام رساندن فروش، خرید نمی کنند، اما به این معنی نیست که مشتری بالقوه به خرید محصول یا خدمت شما علاقه مند نیست. شاید دلیل این باشد که مشتری برای اتخاذ تصمیم خرید به زمان بیشتری احتیاج دارد یا شاید سوالات و ابهاماتی درباره محصول و خدمت شما وجود دارند. بعد از ایجاد اولین ارتباط، تماس خود را با مشتری حفظ کنید، زیرا این کار نشان می دهد که واقعا به برآورده کردن نیازها و علایق آنها علاقه مند هستید و هدفتان فقط کسب سود برای خودتان نیست.در روند پیگیری می توانید از فرصت ها استفاده کرده و دلیل سودمند بودن محصولات و خدماتتان را دقیقا برای مشتریان توضیح دهید. یک استراتژی پیگیری موثر، فرصت مجددی برای فروش ایجاد می کند.

افزایش سریع فروش با پیگیری مشتریان...